Tuesday 30 August 2011

SeLaMaT hArI RaYa

selamat hari raya kepada semua yang mengenali diri ini.. kepada sanak saudara.. kepada kenalan..

yeahh!!! sedang bergegak gempita di rumah abg azie.. riuh rendah betul.. macam-maca cerita keluar.. macam-macam keletah anak-anak.. abis lah rumah abg azie ni, dah ler esok nak ke london.. hehe.. nak wat camner, cucu mak nor ada 22 orang.. campur ngan anak 7 orang dan dan menantu 6 orang.. waduh!!! kecoh giler.. kelakar ngan anak-anak mak nor yang tengah dok berbincang tentatif program beraya hari nie.. hehe.. dan jugak tentatif utk ke melaka esok..

sekarang sessi bergambar pulak.. bayangkanlah seluruh ahli keluarga nak bergambar ni.. dari semuda 8 bulan hinggalah ke yang berusia.. nak dikumpulkan bergambar.. aduh, gamat memanggil anka-anak.. nak menunggu setiap anak cukup.. haha..


ohh, dah sampai giliran nak bersalam... chaoww dulu...

sambungan...
wah, kecoh betullah adegan bagi duit raya nih.. berterabur anak-anak beratur.. dengan kecohnya pak ngah aka abg azie nyer.. ngan mak-mak yang tolong amikkan untuk anak-anak kecik nyer.. adoihh, kene kira sama tak bilangan sampul setiap anak.. dan sampul raya kene lain-lain.. senang nak detect siapa yang tak bagi lagik.. hahaha.. tak senonoh arr..

tapi raya kali ni berbeza sikit.. sebab setelah berkumpul semua family, ada bacaan marhaban serba ringkas sedikit..


No comments:

Post a Comment