Wednesday 13 July 2011

suka-suka nak mengomel (3)

emo time!!!
(kenapa diri ini pula yg sentiasa merasa takut dan resah sedangkan bukan diri ini yg empunya angkara)

setiap manusia pasti akan menempuhi dugaan dan ujian... tak kira dalam bentuk apa jua... saya bersyukur dalam menempuh dugaan dan ujian yg baru dilalui, banyak tangan yang menghulurkan bantuan... segala apa jua pandangan mereka saya terima... kerana kita juga perlu melihat diri kita dari sudut mereka... bila keresahan kembali datang dan datang, saya sentiasa ingat akan pandangan mereka... ia membuatkan saya mempunyai pilihan untuk berfikir... dan pastinya satu keputusan yang terbaik akan muncul...

terima kasih yang tak terhingga kepada kedua-dua keluarga yang banyak membantu saya untuk berfikir... dan sayang yang tak terhingga kepada suami kerana sentiasa sabar dengan segala fikiran saya yang timbul terutama bila timbulnya emosi 'tsunami' saya... bersamalah kita menerima segala yang mendatang dalam kehidupan... bersamalah kita berusaha merubah dan berubah kepada yg lebih baik...

No comments:

Post a Comment