Tuesday 12 July 2011

suka-suka nak mengomel (2)

emo time!!!...

camni lah kalau dah emo kan... susah nak pujuk hati... keras hati ke? haha... adalah kot... yelah, kalau dalam hati ni dah diletakkan sepenuhnya, then frust, hilang akal gak lah kan... maklumlah, kate org, saya ni berunsur air... dalam pada tenang, bila tsunami melanda, habis satu bandar... tak pepasal buat kerja gile hari nie (apa saya buat? rahsia)... tapi saya tak kacau orang yea, dan saya tak serang orang yea... walaupun tsunami mengorbankan banyak nyawa, tapi saya tak korbankan nyawa sesape yea... tapi penat gak kan bile rasa camni... adiuhhhh...mana taknya, dah lah sakit atas apa terjadi, sakit jugak bile tengah emo tu... actually tuan punya badan pun takut gak ngan diri sendiri, huhuhu... tau dah apa nak jadik lepas tu... cam boleh hilang kewarasan bila emo melanda...

pada mereka yg disekeliling saya, terutama my hubby yg saya sayang sepenuh hati, harap bersabar ye bile saya emo tahap tsunami, hehehe... maafkan lah saya yea...

tapi saya juga sentiasa berdoa agar saya redha dan ikhlas menerima segala dugaan dan ujian dari Allah SWT... sesungguhnya Allah mengetahui apa yang saya tidak ketahui... semoga kelemahan saya akan menjadi kekuatan buat saya... semoga kekurangan saya akan menjadi keistimewaan buat saya...

No comments:

Post a Comment