Saturday 12 November 2011

suka-suka nak mengomel (17)

ikutkan hati nak je aku lepaskan dan jeritkan semuanya.. aku jugak semuanya kan.. tak kira sebelum ke selepas kan.. apa aku cakap semuanya salah kan.. semuanya ikut kan hati kan.. alah, apa pun hati aku jugak yang sakit.. satu perkara, kawan yang baik akan sentiasa menegur kesalahan kita okie, sentiasa! bukan untuk satu masa permulaan sahaja!.. bukan akhirnya seakan mengiakan walau sekadar bergurau.. tapi bergurau ker?!!.. 'kau takpelah, ada si dia'.. 'kau takpelah si dia temankan tgk wayang'.. 'kau takpelah', 'kau', 'si dia'.. 'kau cakaplah, itu hak kau'.. 'kau pun kene fikirkan kau'.. ahhh, mmg aku nak cakap kasar, SO WHAT?!!!.. aku tak boleh cakap apa-apa?.. dah aku diperbodohkan aku tak boleh cakap apa-apa?.. nak aku ulas ayat 'dugaan suami hensem' plak ke? kau nak kena dugaan macam tu ke baru kau nak fikir sebelum keluarkan ayat tu?.. memang aku tgh bodoh sekarang ni, SO WHAT?!!!!!.. aku memang berterima kasih sangat, tapi takkan aku nak mengiakan pada perkara yang buatkan aku yang bodoh ni diperbodohkan OKIE!!!.. macam aku cakap, tak kira sebelum ke selepas aku jugak semuanya kan.. SO WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment