Monday 17 October 2011

blog oh blogger

waduhh.. biler tgk blog orang lain syahdu nyer rasa.. bukan aper, teringin lah nak berblogging mcm diaorg.. interesting and nice post.. lovely page.. up to date always.. blog saya ni entah ape jek ade nyer.. asyik emo jek kan.. hehe.. then biler tengok member join contest makinlah buat saya cemburu.. bile ye saya nak jadik begitu.. kekadang dah dok ngadap lappy bleh blank, camne nak aktif dan pantas ekk.. blum kire gangguan yang lain lagik.. ade jek teringat perkara yang nak dibuat.. yelah, sepenuh masa dirumah, so ade jek lah perkara yang rasa kene buat kan.. so tertangguh lagik.. tapi insyaallah, sikit masa lagik saya akan sesuaikan semuanya.. saya pun baru lah lagik nyer pun.. akan saya mencari skill terbaekkk.. hehe..

No comments:

Post a Comment