Wednesday 19 October 2011

kongsi

buat masa ini saya akan kongsikan beberapa artikel yang saya jumpa.. saya akan copy paste direct dari web/blog.. maaf kalau ada yang marah bila saya just copy paste jek.. saya mohon untuk dikongsikan.. belum masanya saya utarakan pendapat saya sendiri.. insyaallah, saya akan upgrade segalanya nanti..

untuk itu saya akan bercuti panjang (ceh! macam ader org bace blog, hahaha).. banyak nak diubah ni.. nak jadik blogger tegar.. (hahaha.. ketawakan diri sendiri bley?).. dan satu lagik.. mmg kebetulan blog ini wujud dikala bulan mengambang yea (hidup penuh cabaran kan).. tapi tak bermakna setiap post saya berkaitan dengan kehidupan saya.. kadangkala ianya mengikut mood.. kalo mood sedih, maybe post saya akan jadik sedey.. tapi kekadang bile gembira sakan, post saya seakan melepaskan geram kan kan kan.. hahaha.. so tak semestinya yea.. saya pun baru jek mewujudkan blog saya yang akan menambahkan rutin seharian saya.. so segalanya little bit messy lah.. bercampur aduk..

apapun, saya mmg seronok berblogging nih.. wlaupun hanya saya seorang yang baca.. takpelah, asalkan saya dapat untuk SUKA SUKA NAK MENGOMEL.. yeehaaaa..

No comments:

Post a Comment